İçeriğe geç

Cep Telefonu Operatörleri Hangi Bakanlığa Bağlı

Operatör hangi bakanlığa şikayet edilir?

Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu (BTK) adresini kullanabilir veya BTK Tüketici İletişim Merkezi’ni (0312 294 94 94 veya ALO 120) arayabilirsiniz.

Telefon hizmetleri hangi bakanlığa bağlıdır?

Kurumun bağlı olduğu bakanlık Ulaştırma ve Altyapı Bakanlığı’dır. 5018 sayılı Kanun’da düzenleyici ve denetleyici makamlardan biri olan Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu, 5809 sayılı elektronik haberleşme alanında denetim, düzenleme, koordinasyon ve kontrol sağlamaktadır.

Telefon hatları nereye şikayet edilir?

ALO 175. Bakanlığımız bünyesinde kurulan “Alo 175 Tüketici Danışma Hattı”, tüketicilerimizin sorunlarına çözüm sunulduğu ve tüketici uyuşmazlıklarının çözümü için başvurmaları gereken yetkili mercilere yönlendirildiği bir “çağrı merkezi” görevi görmektedir.

Operatörü kim denetler?

Yönetmelik kapsamında denetimi gerçekleştiren kamu kuruluşu Gümrük ve Ticaret Bakanlığı’dır (“Bakanlık”). 6335 sayılı Kanunla yapılan değişiklikten önce, yeni TTK’nın 210. maddesinde Sanayi ve Ticaret Bakanlığı’na yapılan tüm atıfların Gümrük ve Ticaret Bakanlığı’nı ifade ettiği kabul ediliyordu.

Operatörle ilgili şikayetler nereye yapılır?

İnternet hız sorunları, mobil operatör sorunları, haksız faturalandırma gibi konularda BTK’ya veya CİMER’e başvurabilirsiniz.

Türk Telekom hangi bakanlığa bağlıdır?

Türk Telekom hisselerinin yüzde 60’ı Türkiye Varlık Fonu’na, yüzde 25’i ise Türkiye Cumhuriyeti Maliye ve Hazine Bakanlığı’na aittir. Hisselerin kalan yüzde 15’i halka arz edilmiştir. Türk Telekom hisseleri Mayıs 2008’den bu yana Borsa İstanbul’da (BIST) işlem görmektedir.

BTK hangi şikayetlere bakar?

Şikayet gönderme, zararlı içerik bildirme, sabit abonelik talebinde bulunma gibi işlemler kurumun internet sitesi üzerinden gerçekleştirilebilir. BTK, İnternet sağlayıcıları ile ilgili sorunları çözer, dolayısıyla İnternet sağlayıcınızla ilgili bir abonelik sorununuz varsa yapmanız gereken en iyi şey BTK ile iletişime geçmektir.

Türk Telekom nereye şikayet edilir?

Türk Telekom Altyapı Hasar İhbar Hattı “08003140003” numarasıyla kullanıma açıldı.

İçişleri Bakanlığı hangi kurumlara bağlıdır?

Bağlı Birimler İller İdaresi Genel Müdürlüğü Nüfus ve Vatandaşlık İşleri Genel Müdürlüğü Personel Genel Müdürlüğü Emlak Denetleme Kurulu Başkanlığı Strateji Geliştirme Müdürlüğü Kaçakçılık, İstihbarat, Harekat ve Bilgi Toplama Daire Başkanlığı Sivil Toplumla İlişkiler Genel Müdürlüğü Diğer makaleler…

Türk Telekom CİMER’e şikayet edilir mi?

Türk Telekom ile ilgili şikayetler Ulaştırma ve Altyapı Bakanlığı’na iletilir. Şikayetinizi CIMER’e ilettikten sonra şikayetinizi inceleyecek ilgili birimler tarafından şikayetinize yanıt verilecektir. Yanıt süresi şikayetin içeriğine bağlı olarak değişebilir.

175’e ne şikayet edilir?

Alo 175 Tüketici Danışma Hattı: Kira Artışı ve Finansal Zorluklar

Vodafone kime şikayet edilir?

Vodafone müşteri hizmetlerine Vodafone hattınızdan 542’yi, diğer operatör ve sabit hatlarınızdan 0 (542) 542 00 00’ı, yurt dışından ise 00 90 (542) 542 00 00’ı arayarak ulaşabilir ve şikayetinizi iletebilirsiniz.

GSM operatörlerini kim denetliyor?

İletişim şirketleri arasında lisanslama, izleme ve rekabeti sağlama gibi önemli görevleri yürüten Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu (BTK), tüketiciye daha yakın olmak için bir adım daha attı.

Turkcell operatörü kime ait?

Çukurova Holding, dolaylı olarak rehinli %13,76 hissesini Türkiye Varlık Fonu’na 1,61 milyar dolara sattı. Türkiye Varlık Fonu %26’sı Ekim 2020’de.

Kaç tane cep telefonu operatörü var?

GSM sektöründeki üç büyük operatör arasındaki rekabet gündemde kalırken, Türkiye’de aslında toplam 47 GSM operatörü bulunuyor. Son yıllarda büyük gelişme gösteren GSM sektöründeki üç büyük operatör arasındaki rekabet gündemde kalırken, Türkiye’de aslında toplam 47 GSM operatörü bulunuyor.

GSM operatörlerini kim denetliyor?

İletişim şirketleri arasında lisanslama, izleme ve rekabeti sağlama gibi önemli görevleri yürüten Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu (BTK), tüketiciye daha yakın olmak için bir adım daha attı.

Otobüs firması nereye şikayet edilir?

2014 yılından bu yana faaliyette olan Alo 176 İletişim Merkezi’ne yurt dışından 0312 176 11 22 numaralı telefondan, www..tr web sitesinden ve mobil uygulamalardan 7/24 ulaşılabiliyor.

BTK şikayet ne işe yarar?

Şikayet gönderme, zararlı içerik bildirme, sabit abonelik talebinde bulunma gibi işlemler kurumun internet sitesi üzerinden gerçekleştirilebilir. BTK, İnternet sağlayıcıları ile ilgili sorunları çözer, dolayısıyla İnternet sağlayıcınızla ilgili bir abonelik sorununuz varsa yapmanız gereken en iyi şey BTK ile iletişime geçmektir.

Vodafone CİMER’e nasıl şikayet edilir?

Vodafone müşteri hizmetlerine Vodafone hattınızdan 542’yi, diğer operatör ve sabit hatlarınızdan 0 (542) 542 00 00’ı, yurt dışından ise 00 90 (542) 542 00 00’ı arayarak ulaşabilir ve şikayetinizi iletebilirsiniz.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

cartoonsshop.com.tr